loading...
وبسایت رسمی هواداران مهدی یراحی
اخبار مهم


=--=--=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-



اواخر تابستان جدیدترین تاریخی ست که از سوی مدیر برنامه های این خواننده در اختیار رسانه‌ها قرار داده شده است

آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 105 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (0)

بشنوید آهنگ زیبا و ماندگار مهدی یراحی با نام << هر جای دنیایی دلم اونجاست >>

ترانه سرا : روزبه بمانی

آهنگساز : مهدی یراحی

پیانو : رضا تاج بخش

 

برای دریافت موزیک و متن ترانه به ادامه مطلب مراجع فرمایید

لینک دریافت

هر جای دنیایی دلم اونجاست

 

متن ترانه

 

هرجای دنیایی دلم اونجاست


من کعبه مو دور تو میسازم


من پشت کردم به همه دنیا


تا رو به تو سجاده بندازم


هرروز حست تازه تر میشه


غرق تو میشم بلکه دریا شم


بیزارم از اینکه تمام عمر


از روی عادت ، عاشقت باشم


گاهی پرستیدن ، عبادت نیست


با اینکه سر رو مهر میذاری


گاهی برای دیدن عشقت


باید سر از رو مهر برداری


یک عمر هر دردی به من دادی


حس میکنم عین نیازم بود


جایی که افتادم به پای تو


زیباترین جای نمازم بود


هر جای دنیایی دلم اونجاست


من کعبه مو دور تو میسازم


من پشت کردم به همه دنیا


تا رو به تو سجاده بندازم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 93
  • بازدید کلی : 21,771