loading...
وبسایت رسمی هواداران مهدی یراحی
اخبار مهم


=--=--=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-



اواخر تابستان جدیدترین تاریخی ست که از سوی مدیر برنامه های این خواننده در اختیار رسانه‌ها قرار داده شده است

آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 78 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

زهراعامیل

- رابطه کاریتان با مهدی یراحی چگونه است ؟
با مهدی یراحی رابطه بسیار خوبی داریم و کارهای زیادی با هم انجام می دهیم. با ایشان بیشتر به عنوان آهنگساز کار می کنم و همانطور که می دانید آقای یراحی باعث شدند من و سیروان با هم همکاری داشته باشیم. چند خواننده آلبوم اولی هم هستند که به اتفاق مهدی یراحی با آنها کار می کنیم. در آلبوم جدید ایشان هم یک ترانه دارم و فکر می کنم همکاری ما حالا حالاها ادامه خواهد داشت.

-از «امپراطور» برایمان بگویید. قرار است چه ورژنی از مهدی یراحی در این آلبوم ببینیم؟

فکر می کنم این آلبوم نسبت به «منور رها کن» خیلی بهتر است. باید منتظر یک آلبوم بهتر از مهدی یراحی باشید. روزبه بمانی، رستاک حلاج، مونا برزویه عزیز، اکید جامع، من و ... به عنوان ترانه سرا در این آلبوم حضور داریم. در بخش ملودی هم رستاک حلاج، امید جامع و خود مهدی حضور دارند. سیروان، زانیار، هومن نامداری و مهدی یراحی هم کارهای تنظیم این آلبوم را انجام داده اند. من پیشنهاد می کنیم این آلبوم را حتما بشنوید. چون آلبوم بسیار با معنایی است و مهدی یراحی یک کار فکر شده ارائه داده است. فکر می کنم این آلبوم بهترین آلبوم سال 92 خواهد بود.

-از احسان علیخانی هم در این آلبوم خبری هست؟

دوستی احسان همیشه با مهدی یراحی و مجموعه ما همراه بوده اما فکر نمی کنم شعری در این آلبوم داشته باشد، ضمن اینکه ایشان در این زمینه ادعایی ندارد و اگر هنری داشته، ارائه داده است.

من هم احسان را ترانه سرا نمی دانم، منظورم حضور علیخانی برای دکلمه در آلبوم بود.
نمی توانم نظر دقیقی در این مورد بدهم چون اطلاعی از حضور احسان علیخانی برای دکلمه در آلبوم ندارم.

 

 

-با توجه به رابطه خوبی که با مهدی دارید، چرا همه ترانه های آلبوم را خودتان برعهده نگرفتید؟

من همیشه به نگاه و صلاح دید مهدی احترام می گذارم. ما همین الان صحبت هایی در مورد کارهای آلبوم های سوم و چهارم مهدی یراحی کرده ایم. درست است که من فقط یک ترانه در آلبوم جدید آقای یراحی دارم اما به زعم خود ایشان، این تراک، یکی از بهترین قطعات آلبوم است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 76
  • بازدید کلی : 21,754