loading...
وبسایت رسمی هواداران مهدی یراحی
اخبار مهم


=--=--=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-



اواخر تابستان جدیدترین تاریخی ست که از سوی مدیر برنامه های این خواننده در اختیار رسانه‌ها قرار داده شده است

آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 138 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (1)

من علمک

بشنوید آهنگ شاد و زیبای مهدی یراحی را با نام << من علمک >> به زبان عربی

تنظیم ، میکس و مستر : امید حاجیلی

فلوت : آرش صمیمی

 

برای دریافت موزیک و متن ترانه و ترجمه آن به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

لینک دریافت

من علمک

 

متن ترانه

"من عللمک"
چه کسی به تو یاد داد؟

من عللمک ترمی السهم یا حلو بعیونک یا حلو بعیونک
ای زیبا کی(چه کسی) به تو یاد داد که با چشمانت مثل نیزه شکار(تیر اندازی) کنی؟

یا ریت کل اهل الهوا مثلی یحبونک مثلی یحبونک
ای کاش (امیدوارم) همه عشاق(اهل عشق) تو رو مثل من دوست داشتن(داشته باشن)

اسحرت قلبی و صرت حبی
قلبم رو جادو کردی و عشق من شدی

ابد ما خونک وداعت عیونک
به دو چشمانت قسم هیچ وقت(تا ابد.ابدا") به تو خیانت نمیکنم

یا ریت کل اهل البلد مثلی یحبونک مثلی یحبونک
امیدوارم تموم مردم شهر(کشور)مثل من تو رو دوست داشته باشن

و ان طیر بجناح العشق عالی
با هم با بالهای عشق اوج میگیریم و پرواز میکنیم

وانعیش انا ویاک للتالی
ومنو تو همیشه و تا ابد با هم زندگی میکنیم

و اش ما تقول الناس من بالی
وهرچی که مردم از وضعیت من بگن مهم نیست

والعشق بس ویاک یا حلالی
وعشق برای من فقط با تو شیرین و دلچسبه

من عللمک ترمی السهم یا حلو بعیونک یا حلو بعیونک
ای زیبا کی(چه کسی) به تو یاد داد که با چشمانت مثل نیزه شکار(تیر اندازی) کنی؟

یا ریت کل اهل الهوا مثلی یحبونک مثلی یحبونک
ای کاش (امیدوارم) همه عشاق(اهل عشق) تو رو مثل من دوست داشتن(داشته باشن)

اسحرت قلبی و صرت حبی
قلبم رو جادو کردی و عشق من شدی

ابد ما خونک وداعت عیونک
به دو چشمانت قسم هیچ وقت(تا ابد.ابدا") به تو خیانت نمیکنم

یا ریت کل اهل البلد مثلی یحبونک مثلی یحبونک
امیدوارم تموم مردم شهر(کشور)مثل من تو رو دوست داشته باشن....

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کتایون قدمی در تاریخ 1392/03/15 و 15:24 دقیقه ارسال شده است

بی نظیر بود .............. شکلک
پاسخ : اره .. این اهنگ مخصوصا اهالی جنوب کشور ارتباط خوبی باهاش برقرار کردن ... امیدوارم که مهدی در امپراطور اگه خواست اهنگ عربی جا بده ... یک اهنگ عربی احساسی و اسلو جا بده .... یک اهنگ عربی با رگ غمگین .... معرکه میشه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 90
  • بازدید کلی : 21,768