loading...
وبسایت رسمی هواداران مهدی یراحی
اخبار مهم


=--=--=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-



اواخر تابستان جدیدترین تاریخی ست که از سوی مدیر برنامه های این خواننده در اختیار رسانه‌ها قرار داده شده است

آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 103 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (2)

مهم اینه

بشنوید اخرین کار مهدی یراحی را ، کاری شاد و پر انرژی با نام << مهم اینه >>

ترانه و ملودی : امیرعلی بهادری

تنظیم : زانیار خسروی

 

برای دریافت موزیک و متن ترانه به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

لینک دریافت

مهم اینه

 

متن ترانه

تورو هر روز دیدن انگار واسه من عادته

همه چی غیر توواسم بی اهمیته

 

نمیتونم از شنیدن صدات بگذرم

از تصویر قشنگ خنده هات بگذرم

تو یه اتفاق خوبی که تو زندگیمی

خودتم خبر داری عشق همیشگی می

اگه هیچکی منو دوسم نداره مهم نیست

اگه دنیا منو تنها بزاره مهم نیست

مهم اینه تو کنارمی خیلی بیقرارمی

هر لحظه به یادمی این روزا

مهم اینه تو شدی گلم خیلی عاشقت شدم

حتی بیشتر از خودم این روزا

×××

همه چی غیر توواسم بی اهمیته

با تو رویا واسه من شبیه واقعیته

همه ی وجودمو به دست تو میسپرم

تو رو با تموم خوبی و بدی دوست دارم

تورو دارم انگار که یه دنیا مال منه

دل من عاشق کنار تو بودنه

نمی تونم ببرم تورو از یادم

خیلی خوشحالم از اینکه دل به تو دادم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ..... در تاریخ 1392/03/11 و 11:38 دقیقه ارسال شده است

بي نظيره..شکلکشکلک
پاسخ : شکلک

این نظر توسط کتایون قدمی در تاریخ 1392/03/10 و 19:22 دقیقه ارسال شده است

سلام



شکلک

ممنون از شما شکلک
تبریک میگم .. سایت شیک و مفید دارید !
تبریک به جناب یراحی !
چه کردید استاد !
فوق العاده بود این تراک !شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

مچکریم شکلک
پاسخ : خواهش میکنیم ، وظیفه و عشق خود را اثبات نمودیم .

خوش امدید ...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 70
  • بازدید کلی : 21,748